مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-11پزشكي

65 درصد جمعیت بالای 70 سال در روانسر واکسن زدند


مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: 65 درصد جمعیت 70 سال به بالا واکسینه شده اند، که از فردا با تخصیص و توزیع واکسن، روند واکسیناسیون تدام پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محی الدین امینی امروز در جمع اصحاب رسانه، رنگ شهرستان روانسر به لحاظ شیوع ویروس کرونا را زرد اعلام کرد و اظهار داشت: روند ابتلای بیماری در شهرستان کاهشی است به طوریکه طی هفته گذشته 14 بیمار سرپایی کرونا مثبت شناسایی و یک نفر بیمار بستری شده است.

وی در خصوص روند واکسیناسیون در شهرستان روانسر، گفت: حدود 4 هزار دُز واکسن در شهرستان تزریق شده که 2 هزار و 700 دُز از آن مربوط به مرحله اول بوده و یک هزار و 400 دُز هم برای جمعیت هدف در نوبت دوم تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه 65 درصد جمعیت 70 سال به بالا واکسینه شده اند، افزود: شروع واکسیناسیون جدید از فردا با تخصیص و توزیع واکسنی که آخر وقت امروز به شهرستان می رسد، تدام پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های واکسیناسیون در مراکز شهری و روستایی و یک مرکز تجمیعی با هشت تیم در دو تایم صبح و عصر واکسیناسیون را انجام می دهند.

امینی خاطرنشان کرد: با توجه به بروز و شیوع ویروس کرونای جدید دلتا در قسمت های جنوبی و مرکزی کشور، همچنان بر رعایت پروتکل ها پوشش ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد جمعیت بالای 70 سال در روانسر واکسن زدند

65 درصد جمعیت بالای 70 سال در روانسر واکسن زدند