مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-11اقتصادي

بیش از 6 هزار پرونده قاچاق کالا و ارز در فارس رسیدگی شده است


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای سال 99 تاکنون به بیش از 6 هزار پرونده قاچاق کالا و ارز در این استان رسیدگی شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای سال 99 تاکنون به بیش از 6 هزار پرونده قاچاق کالا و ارز در این استان رسیدگی شده است.

غلامرضا سالاری گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون بیش از 6700 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس مورد رسیدگی قرار گرفته است و متخلفین بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعزیرات فارس، سالاری افزود: رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا مطابق ماده 44 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دیگر مواردی که حیطه صلاحیت رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را مشخص کرده اند، شامل کالاهای خارجی ست که بدون اخذ عوارض و نقض تشریفات قانونی مربوط به ورود و خروج کالا و ارز، به کشور وارد شده باشد.

او با بیان اینکه بحث کالای قاچاق هم در مبادی ورودی هم در سطح عرضه مطرح است، گفت: از زمان اجرای قانون قاچاق کالا و ارز، دستگاه های متولی با جدیت به این موضوع ورود کرده و سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این راستا رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز را با رویکردی ویژه و اعمال مجازات های سنگین و احکام قاطع برای متخلفین دنبال کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 هزار پرونده قاچاق کالا و ارز در فارس رسیدگی شده است

بیش از 6 هزار پرونده قاچاق کالا و ارز در فارس رسیدگی شده است