مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-11حوادث

ماجرای مرگ مبهم محیط بان پارک ملی قمیشلو


«برای نجات حیات وحش لطفاً محیط بان شوید» این جمله ای بود که چندی پیش ایرج حشمتی-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در یادداشتی به مناسبت روز محیط بان و با اشاره به اینکه امسال یکی از گرم ترین و خشک ترین سال هاست از همه مطالبه کرده بود.

- ایسنا/اصفهان برای نجات حیات وحش لطفاً محیط بان شوید این جمله ای بود که چندی پیش ایرج حشمتی-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در یادداشتی به مناسبت روز محیط بان و با اشاره به اینکه امسال یکی از گرم ترین و خشک ترین سال هاست از همه مطالبه کرده بود.

اما از ابتدای سال جاری تاکنون دو حادثه درگیری و ضرب و شتم محیط بانان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو توسط شکارچیان غیرمجاز رسانه ای شده که دومین حادثه به فوت یکی از محیط بانان اصفهان منجر شد و شوک بزرگی به حافظان و حامیان محیط زیست وارد کرد.

محیط بان رضا قلی خسروی از محیط بانان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو شامگاه چهارشنبه پنجم خردادماه حین گشت زنی در این منطقه موردحمله شکارچیان غیرمجاز قرار گرفت و شکارچیان با ضربات چوب این محیط بان را مصدوم کردند.

این دو شکارچی غیرمجاز که پس از تجاوز به حریم منطقه قمیشلو در حال تعقیب و گریز با یکی از محیط بانان پارک ملی قمیشلو بودند، او را مورد ضرب وجرح قراردادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مرگ مبهم محیط بان پارک ملی قمیشلو

ماجرای مرگ مبهم محیط بان پارک ملی قمیشلو