مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-11سياسي

آمار قربانیان در تهران کم کم به مرز 100 نفر در روز نزدیک می شود


رییس شورای شهر تهران با تاکید بر وجود برخی مشکلات در پروژه های تامین واکسن تولید داخل همچون تحریم ها تاکید کرد: رسانه ها نباید دو قطبی تامین واکسن از داخل و خارج کشور ایجاد کنند.

- رییس شورای شهر تهران با تاکید بر وجود برخی مشکلات در پروژه های تامین واکسن تولید داخل همچون تحریم ها تاکید کرد: رسانه ها نباید دو قطبی تامین واکسن از داخل و خارج کشور ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در سیصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) به موضوع شیوع کرونا ویروس در خیز پنجم اشاره کرد و افزود: متاسفانه به پیک پنجم کرونا رسیدیم که در حال رشد در تهران است و آمار قربانیان در تهران کم کم به مرز 100 نفر در روز نزدیک می شود که نشان از عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و توصیه های دلسوزانه مبنی بر کنترل دورهمی ها و فعالیت های دورهمی انتخاباتی دارد که منجر به فاجعه خیز پنجم شده است.

وی افزود: در این شرایط از نظر مدیریت واکسیناسیون هم با مشکلاتی مواجه هستیم که عدم تحقق وعده مسئولین وزارت بهداشت پدیده نامناسبی در سفر ایرانیان به کشورهای همسایه ایجاد کرده که در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست.

واکسن تولید داخل که افتخار آفرین است؛ بعضا پروژه تولید داخل به تولید انبوه نزدیک شده اما این فرایند نیازمند یک هم افزایی و همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار قربانیان در تهران کم کم به مرز 100 نفر در روز نزدیک می شود

آمار قربانیان در تهران کم کم به مرز 100 نفر در روز نزدیک می شود