مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-11سياسي

فعالیت نهاد اجماع ساز پایان یافت/ لزوم بازنگری در جبهه اصلاحات


عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: نهاد اجماع ساز برای ماموریتی در انتخابات تشکیل شده بود و عملا با پایان یافتن انتخابات، کارآیی آن تمام شده است و دیگر فعالیت نمی کند.

- علی تاجرنیا عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره استعفا و انتقاد برخی فعالان اصلاح طلب از نهاد اجماع ساز، گفت: به طور طبیعی، ساختارهایی که موقتی شکل می گیرند عمدتا پایداری زیادی ندارند، اسم این کنش ها را نمی توان استعفا گذاشت.

وی افزود: نهاد اجماع ساز برای ماموریتی در مدت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تشکیل شده بود و عملا با پایان یافتن انتخابات، کارآیی و نقش آن تمام شده است، بنابراین این نوع نهاد ادامه فعالیت نخواهد داشت.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه نمی توان به این اقدامات به عنوان استعفا نگاه کرد،افزود: به نظر می رسد برخی اصلاح طلبان کناره گیری زودهنگام داشته اند.

در مجموع ائتلاف هایی که با رویکرد رقابت در انتخابات شکل گرفته اند موقتی هستند از این جهت کناره گیری از این نهادها را نمی توان استعفا تلقی کرد.

تاجرنیا با اشاره به اینکه بعضی از فعالان سیاسی قبل از پایان یافتن رسمی این ائتلاف ها کناره گیری کرده اند، تصریح کرد: در جبهه اصلاحات طیف های مختلفی فعال هستند که نگرش های متفاوتی دارند و برای هدف کوتاه مدت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نهاد اجماع ساز پایان یافت/ لزوم بازنگری در جبهه اصلاحات

فعالیت نهاد اجماع ساز پایان یافت/ لزوم بازنگری در جبهه اصلاحات