مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 03:052021-07-10اقتصادي

نرخ تورم در مازندران 3درصد کمتر از میانگین کشوری


براساس آمار مرکز آمار کشور،میانگین تورم کشوری 36/4است وجز دو استان برتری هستیم که 33/3تورم داریم و این رقم 3 درصد کمتر از میانگین کشوری است؛ - ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت:براساس آمار مرکز آمار کشور،میانگین تورم کشوری 36/4است وجز دو استان برتری هستیم که 33/3تورم داریم و این رقم 3 درصد کمتر از میانگین کشوری است؛این به این دلیل نیست که ما خوشحالیم که33 درصد تورم داریم ومشکلات مردم را نمی بینیم.

احمد حسین زادگان در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهارکرد: با توجه به شرایط حاضر با پذیریش نقاط ضعف دربخش های مختلف،عملکرد دولت در مازندران در پروژه های عمرانی،حفظ و ایجاد اشتغال ، کاهش نرخ بیکاری و افزایش فعالیت های اقتصادی با قوت پیگیری و محقق شده است.

استاندار مازندران بیان کرد: نمی خواهم بگویم شرایط ایده ال و قابل قبول است اما باتوجه به شرایط سخت کشور ،تحریم های ظالمانه،موانع و مشکلات بلایای طبیعی ،سیل وکرونایی که شانزده ماه کشور رادرگیر کرده ،سعی کردیم با همکاری و همراهی همه ی بخش های حاکمیتی به تناسب شرایط را مدیریت کنیم.

وی افزود: نرخ بیکاری 9/7 درصدی، رساندن رشد مشارکت اقتصادی 41 درصد به 44 درصد و مدیریت بیماری کرونا با همراهی سربازان خط مقدم حوزه سلامت و همه ی بخش ها و نهاد های استان از جمله دستاوردهایی بوده که نباید ان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ تورم در مازندران 3درصد کمتر از میانگین کشوری

نرخ تورم در مازندران 3درصد کمتر از میانگین کشوری