مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-10پزشكي

فوت شهروند زاهدانی بعد از دریافت واکسن تکذیب شد


اطلاعات افرادی که تاکنون واکسن دریافت کرده اند نیز کاملا موجود و محفوظ است و با وجود تزریق بیش از چهار هزار دز از این واکسن در شهر زاهدان، نه تنها موردی از فوت اتفاق نیافتاده بلکه حتی عارضه جدی نیز گزارش نشده است.

- روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان طی اطلاعیه ای فوت شهروند زاهدانی به دلیل دریافت واکسن کوو برکت را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، ساعاتی پیش توییتی منتشر شد که مدعی است یک از هموطنان بلوچ بنام محمد نور اربابی 71 ساله در روز 16 تیرماه واکسن کووبرکت را دریافت و پس از 24 ساعت از تزریق واکسن در روز 17 تیر فوت کرده است.

برای اثبات دروغ بودن این خبر کافیست بدانیم در تاریخ 16 تیر هنوز تزریق واکسن کوو برکت در سیستان و بلوچستان شروع نشده بود و تزریق این واکسن در روز 17 تیر، بصورت نمادین برای استاندار سیستان و بلوچستان معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این استان و چند تن از خانواده محترم شهدا شروع شد و طبیعتا فوت این هموطن عزیزمان ارتباطی با واکسن کووبرکت نداشته است.

اطلاعات افرادی که تاکنون واکسن دریافت کرده اند نیز کاملا موجود و محفوظ است و با وجود تزریق بیش از چهار هزار دز از این واکسن در شهر زاهدان، نه تنها موردی از فوت اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت شهروند زاهدانی بعد از دریافت واکسن تکذیب شد

فوت شهروند زاهدانی بعد از دریافت واکسن تکذیب شد