مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 20:102021-07-10اقتصادي

نماینده مجلس: حدود 50 درصد آب کرمان نشتی دارد


نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهر ها و روستا های این استان از 30 تا 50 درصد نشت آب به علت فرسودگی شبکه داریم که طی قرارداد بلند مدت با بخش خصوصی می توانیم این مشکل را رفع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه شنبه در آیین افتتاح طرح اضطراری آبرسانی کرمان افزود: یکی از دلایل اصلی کم آبی کرمان سیستم شبکه آبرسانی بوده که آمار نشت آب کرمان نگران کننده است.

وی ادامه داد: به میزان ارزش ازبین رفتن آب، این پروژه را طی قراردادی به پیمانکار بخش خصوصی بدهیم که آن را بفروشد در مقابل شبکه آبرسانی کرمان را نوسازی کند.

وی اظهار داشت: این کار توسط صنایع برای تامین آب صنعت از فاضلاب نیز تجربه شده که امیدواریم این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

پورابراهیمی تاکید کرد: ظرفیت مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی را پای کار آوردیم و در این زمینه 2 هزار میلیارد تومان فاینانس بانکی انجام دادیم که اگر نبود کار انتقال آب خلیج فارس نیز پیش نمی رفت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مصرف آب شرب، کشاورزی و صنعت استان کرمان گفت: متوسط مصرف بخش کشاورزی استان پنج درصد از میانگین کشور بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: حدود 50 درصد آب کرمان نشتی دارد

نماینده مجلس: حدود 50 درصد آب کرمان نشتی دارد