مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-10اجتماعي

بازنویسی متون ادبی کهن تاثیر مهمی در آموزش کودکان دارد


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: باز آفرینی و بازنویسی متون ادبی کهن تاثیر مهمی در آموزش کودکان دارد.

- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی: بازنویسی متون ادبی کهن تاثیر مهمی در آموزش کودکان دارد ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: باز آفرینی و بازنویسی متون ادبی کهن تاثیر مهمی در آموزش کودکان دارد.

زاهدی در گفت وگو با ایسنا افزود: باز آفرینی و بازنویسی متون ادبی کهن فارسی تاثیر مهمی در آموزش و آشنایی کودکان و نوجوان با فرهنگ اصیل ایرانی واسلامی دارد و به همین دلیل کانون در سال های اخیر توجه خاصی به این موضوع داشته است.

وی با اشاره به اینکه کانون یک برند است و خانواده ها به آن اعتماد دارند، تصریح کرد: کانون با ارائه کتاب های یکپارچه در بخش های مختلف همچون آثار کهن فارسی، شعری، علمی ، فرهنگی و ادبی توانسته بخش مهمی از جامعه که کودکان و نوجوانان هستند را با ادبیات آشنا سازد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ادبیات کودک و نوجوان کمک زیادی به رشد و پرورش تخیل کودکان و نوجوانان می کند، خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف ادبیات کودک و نوجوان آماده کردن کودک برای شناختن ، دوست داشتن و ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنویسی متون ادبی کهن تاثیر مهمی در آموزش کودکان دارد

بازنویسی متون ادبی کهن تاثیر مهمی در آموزش کودکان دارد