مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-10اجتماعي

پرونده رهاسازی فاضلاب کشتارگاه صنعتی بجنورد قضایی شد


معاون پایش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: شهرداری بجنورد به تعهدات خود مبنی بر نقص سیستم تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی این شهر عمل نکرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون پایش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: شهرداری بجنورد به تعهدات خود مبنی بر نقص سیستم تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی این شهر عمل نکرده است.

هراتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه سیستم تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی دچار مشکل است و نقص فنی دارد، اظهارکرد: همین امر سبب می شد تا فاضلاب های این واحد تولیدی با استفاده از خودروهای تانکردار به محل لاگن های تخلیه فاضلاب در حوالی روستای قارلق تخلیه شود.

وی افزود: البته طی یک هفته اخیر نیز شاهد رهاسازی این فاضلاب ها در اطراف کشتارگاه بوده ایم که تهدید علیه بهداشت عمومی است.

هراتی ادامه داد: البته طی چند ماه گذشته نیز نقص موجود به شهرداری بجنورد اعلام شده و به این نهاد مهلت داده شده بود تا نقص را برطرف کنند که تاکنون چنین اقدامی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: شهرداری اعلام می کند که باید پیمانکاری که کشتارگاه را تحویل گرفته نقص ها را برطرف کند اما طبق قانون طرف حساب ما خود شهرداری است.

این مقام مسئول تاکیدکرد: از طرفی پیمانکاری که کشتارگاه را تحویل گرفته اعلام می کند کشتارگاه را برای کشتار دام تحویل گرفته و رفع نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده رهاسازی فاضلاب کشتارگاه صنعتی بجنورد قضایی شد

پرونده رهاسازی فاضلاب کشتارگاه صنعتی بجنورد قضایی شد