مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-10اقتصادي

کمبود حدود 8 میلیون متر مکعب آب در چهارمحال و بختیاری


رییس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری میزان کمبود آب شرب استان را هشت میلیون متر مکعب ارزیابی کرد و گفت: اگر همین روند پیش برود، کمبود آب به 20 تا 30 میلیون متر مکعب نیز خواهد رسید.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری میزان کمبود آب شرب استان را هشت میلیون متر مکعب ارزیابی کرد و گفت: اگر همین روند پیش برود، کمبود آب به 20 تا 30 میلیون متر مکعب نیز خواهد رسید.

فریدون استکی 19 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون اقدام عملی درباره رفع مظلومیت مردم چهارمحال و بختیاری در مسئله آب صورت نگرفته است، اظهار کرد: مشکلات موجود در استان باید به گوش رییس قوه قضاییه، رییس قوه مجریه، رییس مجلس و وزرای ذیربط رسانده شود.

وی افزود: مشکل آب در چهارمحال و بختیاری 40 ساله شده، در حالیکه طی 10 سال گذشته، شرایط آب استان تغییر کرده و به اعتراف مردم و مسئولان، میزان آب به نصف تنزل پیدا کرده و جمعیت بیش از دو برابر شده است، حال این سوال پیش می آید که آیا نحوه استفاده از آب نیز ثابت می ماند.

رییس کمیته صیانت از آب چهارمحال و بختیاری گفت: آب زاینده رود از بیش از 10 حوزه آبریز در کشور تامین می شود، تنها یکی از حوزه های تامین کننده آب زاینده رود، کوهرنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود حدود 8 میلیون متر مکعب آب در چهارمحال و بختیاری

کمبود حدود 8 میلیون متر مکعب آب در چهارمحال و بختیاری