مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-10سياسي

انتشار کتابی درباره «آیین وهابیت» توسط مجمع اساتید مسلمان دانشگاه ها


مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها کتاب «آیین وهابیت» را به زبان انگلیسی منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کتاب آیین وهابیت   به قلم آیت الله جعفر سبحانی و با ویرایش احمد عبداله مارتین در 317 صفحه به زبان انگلیسی توسط مجمع بین­ المللی اساتید مسلمان دانشگاه­ها منتشر شد.

براساس این گزارش کتاب آیین وهابیت با پرداختن به تاریخ، ایدئولوژی و آموزه­ های وهابیت، عقاید آنها را نقد و بررسی می ­کند.

نویسنده کتاب در مقدمه آورده است: ما در این رساله، کلیات مسائل مورد اختلاف وهابیان با سائر طوائف اسلامی را عنوان کرده و از طریق کتاب و سنت، نظریه اسلام را روشن ساخته ایم.

کتاب حاضر، سومین رساله ای است که به جامعه اسلامی تقدیم می گردد و از وهابیان و از نویسندگان وهابی در ریاض و حرمین و کلیه هواداران و سمپات های آنان در بلاد دیگر درخواست می کنیم که اگر موضع آنان در مقابل گفتار ما منفی است به نقد منطقی این کتاب بپردازند و از ضررهای این کتاب نسبت به فریب خوردگان خود بکاهند و در غیر این صورت مسلمانان را در حرمین شریفین آزاد بگذارند و در حرم امن الهی از آزار و آسیب دست بردارند و تبلیغات وهابی گری را که جز ایجاد تفرقه و دو دستگی نتیجه ای ندارد، رها کرده و جامعه اسلامی را به متفکران و اندیشمندان آن ها واگذار کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتابی درباره «آیین وهابیت» توسط مجمع اساتید مسلمان دانشگاه ها

انتشار کتابی درباره «آیین وهابیت» توسط مجمع اساتید مسلمان دانشگاه ها