مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-10حوادث

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه/سارقان خودرو دستگیر شدند


در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 2 سارق خودرو در شهرستان دستگیر شدند.

- جهان دیماز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از دستگیری سارقان خودرو و کشف اموال مسروقه اوراقی در شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: در اجرای طرح مقابله با سرقت 2 سارق دستگیر و یک دستگاه خودرو به همراه اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در جهت تامین امنیت عمومی مردم و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان، قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جهت پیشگیری از سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مسؤول گفت: در اجرای این طرح مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات تکمیلی اخذ اظهارات شکات و بررسی فیلم دوربین های مداربسته شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت و پس از به دست آوردن مستندات و فعال نمودن منابع خبری با دستور مرجع قضایی سارقین به هویت های معلوم شناسایی و دستگیر شدند.

دیماز تصریح کرد: در اجرای دستور قضایی متهمین تحت نظر قرار گرفتند که در تحقیقات از آنها نسبت به بزه های انتسابی اعتراف و در تحقیقات به اوراق کردن خودروی مسروقه و به دو فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: مأموران انتظامی توانستند از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه سرقتی و همچنین اوراق کردن وسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه/سارقان خودرو دستگیر شدند

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه/سارقان خودرو دستگیر شدند