مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 19:352021-07-09ورزشي

بدرقه کاپیتان تیم ملی شمشیر بازی برای حضور در المپیک


مجتبی عابدینی شمشیرباز مازندرانی که به عنوان کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران به المپیک 2020 توکیو اعزام می شود از برگزاری مراسم بدرقه خود تقدیر کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مراسم بدرقه مجتبی عابدینی برای حضور در مسابقات المپیک در رشته شمشیربازی با حضور مسؤولان و ورزشکاران در سالن غدیر پل سفید سوادکوه برگزار شد.

*اولین بدرقه برای کاپیتان تیم ملی شمشیر بازی پس از 23 سال کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران با اشاره به اینکه آمدم تا تشکر کنم و همگان برای من دعا کنید، گفت: المپیک آوردگاه بزرگی است و ورود به المپیک از بین 270 شمشیربازی که می خواهند سهمیه بگیرند، کار سختی است.

مجتبی عابدینی، افزود: تیم ملی ایران برای اولین بار سهمیه تیمی شمشیربازی در المپیک دریافت کرد و بازی های انفرادی از دوم مرداد ماه و بازی های تیمی از 6 مرداد ماه آغاز می شود.

وی با تشکر ویژه از فرماندار سوادکوه، امام جمعه پل سفید، رییس اداره ورزش و جوانان سوادکوه و مدیر کل ورزش و جوانان مازندران خاطر نشان کرد: پس از 23 سال ورزش برای اولین بار مراسم بدرقه برای من گرفته می شود.

*منش پهلوانی مجتبی عابدینی فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه مجتبی عابدینی در ادوار مختلف پرچم ایران را در عرصه جهانی به اهتزاز در آورد، گفت: نخبگانی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه کاپیتان تیم ملی شمشیر بازی برای حضور در المپیک

بدرقه کاپیتان تیم ملی شمشیر بازی برای حضور در المپیک