مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 13:002021-07-09سياسي

سند توسعه بیارجمند تدوین شد/ کشاورزی، آب و راه 3 محور اصلی


فرماندار شاهرود با بیان اینکه سند توسعه بخش بیارجمند تدوین شده است، گفت: این سند به دستگاه های اجرایی داده شده تا در راستای تامین اعتبارات سال 1400 برنامه ریزی کنند.

- ، ابوطالب جلالی عصر جمعه در نشست شورای اداری بی ارجمند به میزبانی بخشداری این بخش، ضمن بیان اینکه سند توسعه بی ارجمند تدوین شده است، تاکید کرد: معمولاً اسناد توسعه ای توسط بخش دانشگاهی و کارشناسان مطالعه و انجام می شوند اما این سند توسط مردم منطقه با احصای تمام مسائل و موضوعات تدوین شده و قطعاً قابلیت اجرای بهتری نیز دارد.

وی با بیان اینکه این سند به ویژه در بخش های کشاورزی، راه و آب نیازمند توجه جدی است، تاکید کرد: در این سند تکلیف هایی نیز برای دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود مشخص شده که ما آن را در اختیار دستگاه های مذکور قرار داده ایم تا نسبت به تأمین اعتبارات مورد نیاز سال 1400 و همچنین اصلاح مسائلی که احیاناً در این سند اشتباه است، اقدام کنند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه این سند قابلیت اجرا دارد، ابراز کرد: چند اتفاق در این مدت رخ داده که از جمله آن می شود به پروژه هایی در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری رسید اشاره کرد اما در بخش های راه و کشاورزی و همچنین تأمین آب برنامه های خوبی در سال 1400 برای بی ارجمند دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه بیارجمند تدوین شد/ کشاورزی، آب و راه 3 محور اصلی

سند توسعه بیارجمند تدوین شد/ کشاورزی، آب و راه 3 محور اصلی