مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-09سياسي

اولویت کشور تولید خوراک استراتژیک است


دولت باید شرایط کشور را به گونه ای مدیریت کند تا کشاورزان برای کشت محصولات استراتژیک نظیر حبوبات و غلات انگیزه داشته باشند نه اینکه صیفی جات با آب بری بالا را تولید و بخواهیم صادر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان ، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان  با تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: توسل به امام جواد (ع)  آثار و برکات زیادی دارد و شخصیت ایشان نیز استثنایی است، توجه به سیره،اخلاق و امام جواد  برای جوانان ما  لازم  است.

امام جمعه دهاقان با اشاره به جمعیت 35 هزار نفری شهرستان دهاقان گفت : وجود 24 هزار نفر بالای 18 سال در این شهرستان که زندگی کردن در آن نسبت به شهرهای دیگر بسیار ارزان هست، فاجعه است و به زودی با افزایش  جمعیت پیری مواجه می شویم.

وی با تأکید بر لزوم توجه دولت آتی نسبت به جوانان، گفت: یکی از مظلوم ترین اقشار در جامعه جوانان هستند و باید به آن ها چه دختر و چه پسر توجه ویژه شود و امید به آینده در جوانان افزایش داده شود.

رضوانی با اشاره به اتفاقات  اخیر در حوزه قطعی برق و کمبود آب گفت: این موضوع علاوه بر نارضایتی  مردم موجب سو استفاده  دشمنان شد، دولت باید در خصوص مواردی که واقعا دستش تنگ است و هم مواردی که مشکلاتی وجود دارد شفاف سازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت کشور تولید خوراک استراتژیک است

اولویت کشور تولید خوراک استراتژیک است