مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-09سياسي

امام جمعه موقت یزد: پیشرفت جامعه در گرو ترویج فرهنگ کتابخوانی است


ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی موضوع مهمی است که باید خانواده ها بیش از گذشته به آن عنایت خاص داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سیدناصر محمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دارالعباده، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالروز وفات مهدی آذریزدی، نویسنده کتاب های شعر و داستان کودکانه، اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله ضرورت های اجرایی برای توسعه کشور است.

وی گسترش فرهنگ مطالعه را لازمه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی باید بیش از پیش جوانان و نوجوانان را با مطالعه و اهمیت این موضوع آشنا کنند.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تشکیل شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: حراست از اسلامت و جمهوریت نظام مهمترین رسالت شورای نگهبان در کشور است.

حجت الاسلام محمدی تبیین اهداف انقلاب اسلامی را از جمله الزامات اجرایی در کشور دانست و بیان کرد: این مهم باید بیش از پیش در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

امام جمعه موقت یزد در پایان به روز مالیات اشاره و خاطرنشان کرد: تمام اقشار جامعه در قبال توسعه فرهنگ عمومی و تقویت زیرساخت های مختلف مسئولند و باید مسئولیت خود را به موقع و درست انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت یزد: پیشرفت جامعه در گرو ترویج فرهنگ کتابخوانی است

امام جمعه موقت یزد: پیشرفت جامعه در گرو ترویج فرهنگ کتابخوانی است