مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-09سياسي

تلاش شبانه روزی و ساده زیستی از شاخصه های مدیر انقلابی است


امام جمعه کامفیروز عقیده دارد که تلاش شبانه روزی و ساده زیستی را 2 رکن از ویژگی های مدیران انقلابی ذکر کرد.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز عقیده دارد که تلاش شبانه روزی و ساده زیستی را 2 رکن از ویژگی های مدیران انقلابی ذکر کرد.

حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 18 تیر کامفیروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد علیه السلام، خاطرنشان کرد که انتظار از دولت اینده آنست که به حکم امتثال به خواسته رهبر معظم انقلاب و برای تحقق بخشیدن به فرامین اسلامی، نزدیکی و الفت خود را متن جامعه را حفظ کرده و با مدیریت میدانی مشکلات را حل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر امام جمعه کامفیروز، تقی زاده همچنین با اشاره به خاموشی های برق، این موضوع را عامل مهم در کلافگی مردم و خوابیدن چرخ زندگی در اکثر شئونات دانست.

امام جمعه کامفیروز گفت: طبق آمار اعلام شده فاصله مصرف برق ما با تولید آن 11 هزار مگاوات است، یعنی ما باید الان 11 نیروگاه بوشهر به چرخه تولید اضافه کنیم تا مشکل قطعی برق برطرف شود؛ که در عمل کاریست نشدنی! او در خصوص علل ایجاد چنین فاصله ای، گفت: علل مختلفی را نقل می کنند که یکی از آنها انجام نشدن تکالیف از سوی دولت است که اگر به همه آن تکالیف عمل کرده بود اکنون دیگر ما با این مشکلات مواجه نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شبانه روزی و ساده زیستی از شاخصه های مدیر انقلابی است

تلاش شبانه روزی و ساده زیستی از شاخصه های مدیر انقلابی است