مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-09سياسي

پیامی که امام خطاب به شهید فلاحی صادر کرد


امام خمینی در هجدهم تیر ماه سال 60، پیامی خطاب به شهید ولی الله فلاحی، جانشین رییس ستاد مشترک وقت ارتش جمهوری اسلامی صادر کرد.

- در پیامی در تاریخ هجدهم تیر ماه سال 60 مطابق با هفتم رمضان 1401 خطاب به شهید ولی الله فلاحی، جانشین رییس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیروزی های لشکر اسلام در جبهه نوسود را تبریک گفتند.

متن پیام امام به شرح زیر است: " بسم الله الرحمن الرحیم تیمسار ولی فلاحی جانشین رییس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبِهُمُ الله ُ بِاَیْدیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤمِنین.

‎[1]‎ آزاد شدن شهر نوسود پس از تصرف ارتفاعات مشرف بر آن به وسیله رزمندگان ‎ ‎ متعهد و مؤمن و شجاع ارتش و سپاه پاسداران و ژاندارمری و دیگر رزمندگان عزیز ‎ ‎ خودی، پیروزی چشمگیری است که تقدیر و تشکر ملت مبارز ایران را برانگیخت.

مراتب تقدیر و تشکر اینجانب را نسبت به تمام مجاهدین اسلام در جبهه های جنگ ‎ ‎ تحمیلی و دفاع از اسلام و میهن عزیز خصوصاً فاتحان نوسود ابلاغ نمایید.

این پیروزی و دیگر پیروزیهای آینده و گذشته با تمام ساز و برگ بسیاری که از جانب ‎ ‎ ابرقدرتها و دارودسته آنان در اختیار دشمن گذاشته شده است پیروزی ایمان و اسلام ‎ ‎ است بر جناح کفر و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامی که امام خطاب به شهید فلاحی صادر کرد

پیامی که امام خطاب به شهید فلاحی صادر کرد