مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 18:352021-07-08ورزشي

همکلام جوسازان مسموم رسانه ای نمی شویم


مدیر تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه مشی حرکتی باشگاه بزرگ سپاهان از ابتدای فصل احترام به جامعه داوری بوده، گفت: اما نباید این مسئله دستاویزی برای سایر تیم ها شود که در هفته های پایانی از ابزار فرافکنی برای تحت فشار قرار دادن داوران و تهییج منفی افکار عمومی استفاده کنند.

- ایسنا/اصفهان مدیر تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه مشی حرکتی باشگاه بزرگ سپاهان از ابتدای فصل احترام به جامعه داوری بوده، گفت: اما نباید این مسئله دستاویزی برای سایر تیم ها شود که در هفته های پایانی از ابزار فرافکنی برای تحت فشار قرار دادن داوران و تهییج منفی افکار عمومی استفاده کنند.

رضا فتاحی اظهارکرد: تمرکز باشگاه سپاهان بر روی هفته های پایانی است و هرگز اسیر جوسازی های رسانه ای پیروان رفتارهای مسموم نمی شویم.

وی افزود: بعد از شکست خوردن پروژه فرافکنی و سفسطه در کنار زمین فوتبال، حالا میدان بازی به فضای رسانه ای و فضای مجازی تغییر فاز داده است.

مدیر تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: برخی ها برای آنکه تعارض ها و ستیزهای درون باشگاهی خود را به دنیای خارج نسبت دهند، دست به دامن مصاحبه و استفاده از استعاره و تشبیه های غیر اخلاقی شده اند، در صورتی که کسی در ردیف پیروان این رفتارهای آمیخته به دروغ و بی صداقتی قرار نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکلام جوسازان مسموم رسانه ای نمی شویم

همکلام جوسازان مسموم رسانه ای نمی شویم