مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 17:552021-07-08ورزشي

استاندار بوشهر بر حمایت از نخستین بانوی المپیکی بوشهری تاکید کرد


استاندار بوشهر بر حمایت همه جانبه از نخستین بانوی ملی پوش و المپیک بوشهری فاطمه کرم زاده که در رقابت های جهانی کرواسی در رشته تیراندازی برای ایران اسلامی افتخار آفرید تاکید کرد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر بر حمایت همه جانبه از نخستین بانوی ملی پوش و المپیک بوشهری فاطمه کرم زاده که در رقابت های جهانی کرواسی در رشته تیراندازی برای ایران اسلامی افتخار آفرید تاکید کرد.

عبدالکریم گراوند روز پنج شنبه در آیین تجلیل از فاطمه کرم زاده ورزشکار ملی پوش و المپیکی رشته تیراندازی در مسابقات جهانی تیراندازی کرواسی افزود: اراده و همت بالای این دختر ورزشکار بوشهری سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.

وی باتاکید بر حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی در همه ابعاد ضروری است.

استاندار بوشهر بیان کرد: فاطمه کرم زاده نخستین بانوی بوشهری است که به مسابقات المپیک راه می یابد و امید می رود با اراده این ورزشکار بوشهری پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در رقابت های المپیک ژاپن به اهتزاز درآید.

گراوند خاطرنشان کرد: این ورزشکار بوشهری شایسته هر گونه حمایت است و درخشش وی در المپیک ژاپن سبب خوشحالی ملت ایران و استان بوشهر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار بوشهر بر حمایت از نخستین بانوی المپیکی بوشهری تاکید کرد

استاندار بوشهر بر حمایت از نخستین بانوی المپیکی بوشهری تاکید کرد