مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 14:102021-07-08حوادث

کپی کارت های بانکی در مترو تهران/ پلیس: به محض شناسایی دستگیر می شوند


این دست کلاهبرداران برای بار اول اذعان می کنند که کارت فعال نبود و زمانی که می خواهند برای بار دوم کارت بکشند، رمز را برای تراکنش اول وارد و مبالغ زیادی برداشت می کنند.

- کپی کارت های بانکی در مترو تهران/ پلیس: به محض شناسایی دستگیر می شوند این دست کلاهبرداران برای بار اول اذعان می کنند که کارت فعال نبود و زمانی که می خواهند برای بار دوم کارت بکشند، رمز را برای تراکنش اول وارد و مبالغ زیادی برداشت می کنند.

رییس پلیس مترو تهران گفت: افرادی در مترو پایتخت با پوشش دست فروش در سالن های مترو اقدام به کپی کارت های بانکی می کنند که به محض شناسایی دستگیر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید عطاء الهی با اشاره به اینکه عوامل پلیس در تمام ایستگاه های اصلی و فرعی مترو مستقر هستند، ادامه داد: برخی کلاهبرداران نیز در مترو با فروش محصولات خود، 2 بار کارت بانکی خریدار را با دستگاه پوز می کشند.

وی ادامه داد: این دست کلاهبرداران برای بار اول اذعان می کنند که کارت فعال نبود و زمانی که می خواهند برای بار دوم کارت بکشند، رمز را برای تراکنش اول وارد و مبالغ زیادی برداشت می کنند.

عطاء الهی با اشاره به اینکه امنیت عمومی مسافران در مترو با حضور گشت های محسوس و نامحسوس تامین می شود، گفت: تاکنون موردی از رمالی و یا فروش موادمخدر در واگن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپی کارت های بانکی در مترو تهران/ پلیس: به محض شناسایی دستگیر می شوند

کپی کارت های بانکی در مترو تهران/ پلیس: به محض شناسایی دستگیر می شوند