مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-08سياسي

هزینه های جرم برای رانت خواران و زمین خواران در کشور پایین است


رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: در کشور ما هزینه جرم نه تنها برای سارقان بلکه برای رانت خواران و زمین خواران هم بسیار پایین است.

- ، محمدصالح جوکار، ظهر پنجشنبه در نشست شورای قضایی استان با مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به گلایه های مردمی نسبت به افزایش میزان سرقت ها اظهار داشت: در ارتباط با این موضوع که شورای پیشگیری از وقوع جرم باید در سطح استان یزد فعال شود شکی نیست و حتماً باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در ارتباط با لزوم اصلاح برخی قوانین گفت: این موضوع توسط نمایندگان مجلس پیگیری می شود و تلاش می کنیم که ایراداتی که وجود دارد با استفاده از نظرات نخبگانی دستگاه قضا و ناجا برطرف کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: نکته بسیار مهمی که امروز باید به آن توجه کنیم این است که احساس امنیت به دلیل برخی جرایم امروز در جامعه کم شده است.

جوکار افزود: آمارهای سرقت در بین مردم به سرعت می چرخد و زمینه احساس ناامنی در بین آنها به وجود می آورد که اصلاً خوب نیست و مردم در فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی با نبود احساس امنیت بسیار سختی بیشتری پیدا می کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از مسئولان گلایه مند هستند گفت: باید کاری کنیم که این احساس امنیت در بین مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های جرم برای رانت خواران و زمین خواران در کشور پایین است

هزینه های جرم برای رانت خواران و زمین خواران در کشور پایین است