مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-08حوادث

دوستی شهرداری و پلیس یزد


شهرداری در بحث ها و موضوعات مختلف از جمله روانسازی ترافیک، رفع نقاط حادثه خیز و دیگر مسائل همکاری و تعامل خوبی را با پلیس یزد داشته است.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان گفت: شهرداری در بحث ها و موضوعات مختلف از جمله روانسازی ترافیک، رفع نقاط حادثه خیز و دیگر مسائل همکاری و تعامل خوبی را با پلیس یزد داشته است.

سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارکرد: شهرداری ها ماموریت های مختلفی را در سطح شهر انجام می دهند و در بحث پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی نیز اقدامات خوبی را انجام داده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: شهرداری یزد در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و خانواده به خوبی ورود پیدا کرده و ماموریت های این سازمان سنگین و گسترده است.

وی تصریح کرد: شهرداری در بحث ها و موضوعات مختلف از جمله روانسازی ترافیک، رفع نقاط حادثه خیز همکاری و تعامل خوبی را با پلیس یزد داشته است.

همچنین در این دیدار جمال الدین عزیزی شهردار یزد ضمن قدردانی از سردار بهدانی فرد و نیروهای انتظامی استان یزد به خاطر وجود امنیت مطلوب در سراسر استان، گفت: از اینکه پلیس در این روز خدمتگزاران شهر را فراموش نکرده تشکر می کنم.

شهردار یزد تصریح کرد: من به عنوان یک شهروند یزدی از فضایی که پلیس استان یزد برای امنیت خاطر و احساس امنیت شهروندان فراهم کرده قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی شهرداری و پلیس یزد

دوستی شهرداری و پلیس یزد