مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-08سياسي

اولین مرکز سی تی اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد


طی آیینی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرماندار شهرستان قرچک، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، - ایسنا/تهران طی آیینی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فرماندار شهرستان قرچک، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، اولین سی تی اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی اصغر حق پرست پیش از ظهر پنجشنبه 17 تیر ماه در حاشیه این مراسم به خبرنگاران بیان کرد: با کمک شرکت نسیم سلامت خاتم و مسئولین استانی در حوزه بهداشت و درمان یکی از بزرگترین کمبودهای حوزه درمان در شهرستان قرچک برطرف شد.

وی ادامه داد: این سی تی اسکن مجهزترین و به روزترین نمونه خود در ایران و دنیا است و خرید، ساخت و نصب آن در طی یک سال و نیم فقط با کمک همه نهادها و ارگان های متولی ممکن بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک با سرعت در حال تجهیز و تکمیل خدمات خود به بیماران و شهروندان قرچک است و با توجه به نیاز مبرم به خدمات متنوع درمانی اقدامات بسیار خوبی در 2 سال گذشته رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز سی تی اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد

اولین مرکز سی تی اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد