مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-08اجتماعي

اردبیل/غذا دادن به آهوان و پرندگان احکام متهمان حیوان آزاری در پارس آباد مغان


متهمان مکلف شدند زیر نظارت اداره حفاظت محیط زیست و واحد اجرای احکام کیفری، به مدت 120 ساعت با هزینه شخصی نسبت به تعلیف آهوان در سایت تکثیر و احیای آهوی مغان و دانه پاشی برای پرندگان حمایت شده و مهاجر اقدام کنند.

- متهمان حیوان آزاری در پارس آباد مغان از سوی مجموعه قضایی این شهرستان به ارائه خدماتی در راستای حفاظت از محیط زیست منطقه محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد روز پنجشنبه در این زمینه گفت: افرادی که نسبت به سگ آزاری در این شهرستان اقدام کرده بودند، به ارائه خدمات عمومی تعلیف آهوان در سایت تکثیر آهوی مغان و دانه پاشی برای پرندگان محکوم شده اند.

محمد مجرد افزود: در پی انتشار فیلم مربوط به سگ آزاری در فضای مجازی، با ا علام شکایت از سوی اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد پنج نفر متهم پرونده شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پس از رسیدگی و تحقیقات کامل در نهایت متهمان مکلف شدند زیر نظارت اداره حفاظت محیط زیست و واحد اجرای احکام کیفری، به مدت 120 ساعت با هزینه شخصی نسبت به تعلیف آهوان در سایت تکثیر و احیای آهوی مغان و دانه پاشی برای پرندگان حمایت شده و مهاجر اقدام کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد ضمن تاکید بر اینکه با هرگونه خشونت ضد حیوانات برخورد خواهد شد، اضافه کرد: این موضوع از سوی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل/غذا دادن به آهوان و پرندگان احکام متهمان حیوان آزاری در پارس آباد مغان

اردبیل/غذا دادن به آهوان و پرندگان احکام متهمان حیوان آزاری در پارس آباد مغان