مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-08سياسي

اینجا قطعه هنرمندان است، مراقب باشید کله پا نشوید!


آرامستان اراک دارای وسعتی حدود 42 هکتاری است و از سال گذشته مسئله کمبود قبر و تکمیل ظرفیت این آرامستان خبرساز شد، در واقع شاید بتوان گفت کار این آرامستان تمام شده و قطعا شهرداری و شورای شهر باید به فکر فضایی جدید برای کاربری آرامستان باشند، - که البته اقداماتی هم در این رابطه صورت گرفت، اما موضوع این گزارش چیز دیگری است، در واقع کار بخش هایی از این آرامستان، تمام که نشده گویا شروع هم نشده! قطعه هنرمندان یکی از قطعات ویژه این آرامستان است.

در واقع در نظر گرفتن بخشی ویژه برای به خاک سپردن پیکر انسان های فرهیخته ای که عمری را برای رشد فرهنگ این سرزمین سپری کرده و می دانیم و می دانید که در این مسیر چه بی مهری ها دیدند و چه خون دل ها خوردند، به امری معمول در بسیاری از شهرهای کشور تبدیل شده است، شاید این آخرین یا یکی از کارهایی است که شهرها سعی می کنند برای این نام آوران عموما گمنام انجام دهند.

قطعه هنرمندان یا منتی بر هنرمندان درگذشته! سرمایه های ارزشمندی که متاسفانه عموما آنگونه که باید شناخته نشدند و از وجود گرانقدرشان بهره چندانی برده نشد را در قطعه ای به نام هنرمندان به خاک می سپاریم، شاید کمی از بار گناه بی توجهی یا م توجهی به آنان که بر دوش برخی مسئولان سنگینی می کند، کاسته شود! البته در آرامستان اراک همین میزان احترام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا قطعه هنرمندان است، مراقب باشید کله پا نشوید!

اینجا قطعه هنرمندان است، مراقب باشید کله پا نشوید!