مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-08سياسي

بررسی مشکلات و راهکارهای صنعت آب و برق در گفت و گو مقام پیشین وزارت نیرو


صدای مهندسی ایرام(صما) نوشت:ولی الدین مصلحتی شربیانی، نامی آشنا در وزارت نیروی کشور است.

وی که دارای تحصیلات در رشته عمران و مدیریت است، سال ها در سازمان امور اداری، استخدامی، سازمان ساخت و تجهیز مدارس کشور و چند ارگان دیگر فعالیت داشته و بعدها قائم مقام معاونت امور آب وزارت نیرو در زمان وزارت بیژن نامدار زنگنه شده است.

وی همچنین در زمان حبیب الله بیطرف، مشاور وزیر و مجری آب و برق جزایر جنوب و مجری برق روستایی کشور بوده که دوران خدمتش با جشن پایان برق رسانی به روستاهای ده خانوار همراه بوده و به همین دلیل با عنوان پدر برق روستایی کشور از او یاد می شود.

در همین راستا و به بهانه بحران های اخیر آب و برق در کشور، خبرنگار صما گفتگویی با وی داشته که بخش هایی از آن پیش روی شماست.

با توجه به مشکلات عدیده ای که در دو مقوله آب و برق در کشور داریم، به نظر شما ریشه اصلی این مسائل در کجاست؟ در حال حاضر مشکل اساسی ما در وزارت نیرو، مدیریت است.

بدون اینکه بحث مسائل شخصی در میان باشد باید بگویم که وزارت نیرو اگر هنوز سرپاست به خاطر ساختار و سیستمی است که از گذشته بنیان گذاشته شده، به طوری که آقای مهندس فتاح در زمان وزارتشان طی مصاحبه ای که داشتند صادقانه گفتند من یک وزارتخانه آباد را تحویل گرفته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات و راهکارهای صنعت آب و برق در گفت و گو مقام پیشین وزارت نیرو

بررسی مشکلات و راهکارهای صنعت آب و برق در گفت و گو مقام پیشین وزارت نیرو