مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 14:102021-07-07سياسي

مسابقات قرآن شهرستانی در زنجان آغاز شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از آغاز برگزاری مسابقات قرآنی شهرستانی در زنجان خبر داد و گفت: این مسابقات با همکاری مرکز افق حسینیه اعظم برگزار می شود.

- محمدتقی فاتحی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی خبر داد و اظهار کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در رده خواهران از امروز در رشته های حفظ پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و رشته های قرائت تحقیق و قرائت تحقیق خواهران نیز، روز پنج شنبه 17 تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان افزود: در رده برادران، همه رشته های مسابقات (بجز تفسیر قرآن کریم) از جمله قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان، دعاخوانی و همسرایی قرآن کریم، در روز جمعه 18 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

وی گفت: همچنین با هدف انسجام بخشی به مسابقات و تقدیر شایسته از شرکت کنندگان در این رقابت مهم قرآنی، برای اولین بار در سطح شهرستانی، اختتامیه این مسابقات، بلافاصله پس از پایان برگزاری مسابقات در پایان روز جمعه 18 تیرماه برگزار شده و جوایز برگزیدگان مسابقات خواهران و برادران نیز، در همین مراسم اهدا خواهد شد.

فاتحی نژاد با اشاره به اینکه طبق تبلیغات انجام شده 261 نفر در این مسابقات ثبت نام کرده اند، اضافه کرد: از این تعداد 82 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن شهرستانی در زنجان آغاز شد

مسابقات قرآن شهرستانی در زنجان آغاز شد