مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-07سياسي

اجرای طرح راهیان پیشرفت در مرکز تحقیقات شهید فخری زاده ملایر


مسئول مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر گفت: طرح جامع راهیان پیشرفت با حضور کارآفرینان در مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده برگزار می شود.

- گفت: مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده در شرایطی ایجاد شد که هیچ بستری برای بروز روحیه خود باوری در فضای دانشگاهی برای دانشجویان نبود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سازمان بسیج دانشجویی از هسته ها و مراکز تحقیقاتی حمایت و مجوز صادر می کند اقدام به تشکیل این مرکز تحقیقاتی کردیم.

مسئول مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر با اشاره به هدفی که از تشکیل این مرکز تحقیقاتی وجود داشت، گفت: هدفی که ما دنبال می کردیم این بود که چند هسته را فعال کنیم و یک جو و فضای علمی را برای دانشجویان ایجاد کنیم.

رضاعلی افزود: برنامه هایی که ما داریم برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای علمی در حوزه رشته های گوناگون تحصیلی است، ما به تناسب وضعیت شهرستان ملایر مانند کشمش، مبل و منبت هسته هایی را تشکیل دادیم که قصد کنشگری جهت رونق این حوزه ها در شهرستان را داریم.

وی در رابطه با دوره شهید فخری زاده ادامه داد: دوره شهید فخری زاده دوره ای است که توسط سازمان بسیج دانشجویی برگزار شده و بستری است که هسته های علمی محصولات خود را در اختیار داوران قرار می دهند، هدف ما از شرکت در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح راهیان پیشرفت در مرکز تحقیقات شهید فخری زاده ملایر

اجرای طرح راهیان پیشرفت در مرکز تحقیقات شهید فخری زاده ملایر