مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-07سياسي

جزییات ماجرای بازپس گیری بیش از هزار ملک شهرداری تهران


دبیر کمیسیون واگذاری و بازپس گیری املاک شهرداری تهران جزییات ماجرای بازپس گیری بیش از یکهزار ملک شهرداری تهران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی پیرحسین لو، دبیر کمیسیون واگذاری و بازپس گیری املاک شهرداری تهران در رشته توییتی گزارشی از عملکرد یک ساله برای بازپس گیری املاک شهرداری تهران را به شرح ذیل ارائه کرده است: امروز در شورای شهر پنجم که یک ماه به پایان دوره اش باقی مانده، لایحه تعیین تکلیف املاک بالاخره به تصویب رسید.

با تصویب این لایحه، بیش از هزار ملک شهرداری تهران از افراد و مجموعه هایی که به ناحق تصرف کرده اند، پس گرفته می شوند؛ که البته بیش از یک سوم آنها تا الان پس گرفته شده اند.

ارزش دارایی های عمومی که در این ماجرا به نوعی از دست متصرفین آزاد شده یا می شود، چیزی بین چهار تا پنج هزار میلیارد تومان است.

اگر بخواهید ابعاد قضیه دستتان بیاید، تصور کنید که با این دارایی می شود نصف اتوبوس های تهران را نو کرد یا هزینه شش سال جمع آوری زباله کل تهران را پرداخت.

صحبت از نزدیک به دو هزار ملک اعم از زمین، خانه و آپارتمان بود که ارزش تقریبی مجموع آنها به چندین هزار میلیارد تومان می رسید.

این اموال غیرمنقول شهرداری در طول سالهای قبل به عناوین مختلف در اختیار اشخاص، نهادها، ارگان ها، مراکز مذهبی، موسسات فرهنگی، تشکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ماجرای بازپس گیری بیش از هزار ملک شهرداری تهران

جزییات ماجرای بازپس گیری بیش از هزار ملک شهرداری تهران