مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-07اقتصادي

کشف 48 تن سویا در شهرستان بهار


جانشین انتظامی استان همدان از کشف 48 تن کنجاله سویا قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال از دو دستگاه کامیون در شهرستان بهار خبر داد.

- رضا زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل محور کرمانشاه به همدان به دو دستگاه کامیون مشکوک شده و آن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از اطمینان از محموله قاچاق با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروها، 48 تن کنجاله سویا قاچاق که ارزش آنها توسط کارشناسان 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده، کشف و دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

جانشین انتظامی استان همدان در ادامه از کشف 24 تن و 380 کیلوگرم شکر فاقد مجوز و خارج از شبکه قانونی توزیع به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه تریلر که از استان های غربی و مرزی کشور به مقصد جنوب در حال حرکت بود مشکوک شده و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 48 تن سویا در شهرستان بهار

کشف 48 تن سویا در شهرستان بهار