مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-07بين الملل

واکنش تند کاربران توییتر به انتصاب اسحاق هرتزوگ


در شرایطی که اسحاق هرتزوگ خودش را برای ریاست رژیم صهیونیستی آماده می کند، بسیاری از شهروندان اسراییلی از حضور او و تصمیمش برای انتخاب یک سخنگوی مرتبط با نتانیاهو ناراضی هستند و او را غیر مشروع می دانند.

- در شرایطی که اسحاق هرتزوگ خودش را برای ریاست رژیم صهیونیستی آماده می کند، بسیاری از شهروندان اسراییلی از حضور او و تصمیمش برای انتخاب یک سخنگوی مرتبط با نتانیاهو ناراضی هستند و او را "غیر مشروع" می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اسحاق هرتزوگ برای یک دوره هفت ساله به عنوان رییس جدید رژیم صهیونیستی روی کار می آید و مسوول وظایف نمادین است.

اما آغاز دوره هرتزوگ بعد از تصمیمش برای انتصاب یک سخنگوی مرتبط با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به عنوان سخنگوی خودش هم اکنون ملتهب است.

مراسم سوگند اسحاق بوجی هرتزوگ ساعت سه و نیم بعد از ظهر به وقت محلی در کنست برگزار می شود.

پس از این مراسم، رییس جدید رژیم صهیونیستی مورد استقبال ریولین قرار می گیرد که برای آخرین بار ساعت هشت و نیم شب به وقت محلی سکونتگاه خود در قدس را ترک می کند.

عصر امروز چهارشنبه، انتظار می رود صدها تن مقابل کنست تجمع کرده و به تصمیم هرتزوگ برای انتصاب سخنگوی جدیدش اعتراض کنند و خواستار لغو این تصمیم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند کاربران توییتر به انتصاب اسحاق هرتزوگ

واکنش تند کاربران توییتر به انتصاب اسحاق هرتزوگ