مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-07پزشكي

واکسن عاملی برای ابتلا به کرونا نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واکسن کرونا عامل مبتلا شدن به بیماری کرونا در دریافت کنندگان نیست، زیرا واکسن ها ویروس کشته شده هستند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واکسن کرونا عامل مبتلا شدن به بیماری کرونا در دریافت کنندگان نیست، زیرا واکسن ها ویروس کشته شده هستند.

پرویز قزلباش ظهر امروز (16 تیرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با روند بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: طی هفته اخیر روند افزایشی، بیماران سرپایی کرونا متوقف و ثابت شده است و در خصوص بستری بیماران کرونایی در استات زنجان شاهد روند پایداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه طی هفته های آتی امکان خروج زنجان از وضعیت پایدار کرونا وجود دارد، افزود: با آغاز طغیان کرونا در کشور، دیر یا زود استان زنجان نیز گرفتار موج پنجم کرونا می شود ولی همه تلاش خود را برای اتمام واکسیناسیون گروه های هدف، درگیری دیرهنگام با این موج و کنترل آن را می کنیم.

این مسئول با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کل کشور از جمله استان زنجان پایین است، تصریح کرد: اکنون میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان کمتر از حدود 60 درصد بوده و طبق ارزیابی میدانی حدود 50 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن عاملی برای ابتلا به کرونا نیست

واکسن عاملی برای ابتلا به کرونا نیست