مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-07سياسي

رونمایی از سامانه آموزش مجازی زبان فارسی «چارچوب»


رییس بنیاد سعدی در مراسم رونمایی از سامانه آموزش مجازی زبان فارسی «چارچوب» راه اندازی این سامانه را تحول بزرگی در آموزش فارسی در جهان دانست.

- رییس بنیاد سعدی در مراسم رونمایی از سامانه آموزش مجازی زبان فارسی چارچوب راه اندازی این سامانه را تحول بزرگی در آموزش فارسی در جهان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، در این مراسم که با حضور مدیران شرکت رایا کتاب و معاونان، مدیران و کارشناسان بنیاد سعدی و همچنین حضور مجازی بیش از 200 نفر از مدرسان و مخاطبان از سراسر جهان به صورت همزمان در فضای مجازی اسکای روم، آپارات و اینستاگرام بنیاد سعدی برگزار شد، غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی اظهار کرد: امروز که برای آموزش زبان فارسی نرم افزار آموزشی جدیدی افتتاح کردیم، این مجموعه نرم افزارها ما را سریع تر به اهداف مان در آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان می رساند.

او با اشاره به تجربیاتش در زمان تصدی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش به عنوان مسئول برنامه ریزی و تألیف کتاب برای دانش آموزان، گفت: در آن سال ها مشکل ما این بود که هنگام تغییر یک کتاب، باید به حداقل 100 هزار معلم در سطح کشور آموزش می دادیم و چنین کاری صدها برابر تألیف کتاب هزینه و زحمت داشت و به سختی اجرایی می شد؛ بنابراین همیشه آرزو داشتم آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه آموزش مجازی زبان فارسی «چارچوب»

رونمایی از سامانه آموزش مجازی زبان فارسی «چارچوب»