مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-07سياسي

مرکز هماهنگی همکاری های بین المللی امنیت دریایی بزودی افتتاح می شود


فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در چابهار ضمن بازدید از ساختمان مرکز افتتاح هماهنگی همکاری های بین المللی امنیت دریایی از افتتاح این مرکز عملیاتی و اطلاعاتی طی روزهای آینده خبر داد.

- ، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور در استان سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از قسمت های مختلف ساختمان مرکز هماهنگی های همکاری بین المللی امنیت دریایی، از افتتاح این مرکز اطلاعاتی و عملیاتی با حضور مقامات لشکری و کشوری در آینده نزدیک در چابهار خبر داد.

وی گفت: پایش محیط امنیتی اقیانوس هند، افزایش آگاهی های محیطی از طریق به اشتراک گذاشتن داده های هواشناسی و اقیانوس شناسی محلی و منطقه ای یکی از اهداف افتتاح این مرکز است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ایجاد هماهنگی برای اقدام امنیت آفرین در دریاهای آزاد و هدایت رزمایش های مرکب دریایی در منطقه چابهار و اقیانوس هند از دیگر فعالیت های این مرکز اطلاعاتی و عملیاتی خواهد بود.

دریادار حسین خانزادی، ایجاد محیط امن دریانوردی و مبارزه با ایجاد کانون های ناامنی در منطقه شمال اقیانوس هند را از دیگر فعالیت های این مرکز عنوان کرد و گفت: ایجاد یک شبکه کنترل فرماندهی و هوشمند در این مرکز به مقامات لشکری و کشوری کمک می کند تا بتواند در سوانح و بلاهای طبیعی بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز هماهنگی همکاری های بین المللی امنیت دریایی بزودی افتتاح می شود

مرکز هماهنگی همکاری های بین المللی امنیت دریایی بزودی افتتاح می شود