مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-07ورزشي

گزارش ایسنا از نشست منتخبین جامعه فوتبال هرمزگان؛ بایدها و نبایدها چیست؟


جلسه هم اندیشی منتخبین جامعه فوتبال هرمزگان جهت پیشبرد اهداف شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان با حضور اهالی فوتبال، پیشکسوتان و برخی از مدیران ورزشی در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.

- گزارش ایسنا از نشست منتخبین جامعه فوتبال هرمزگان؛ بایدها و نبایدها چیست؟ ایسنا/هرمزگان جلسه هم اندیشی منتخبین جامعه فوتبال هرمزگان جهت پیشبرد اهداف شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان با حضور اهالی فوتبال، پیشکسوتان و برخی از مدیران ورزشی در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.

در ابتدا حسین احمدی، مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس، افزود: اقدام استاندار هرمزگان در تاسیس شرکت صنایع پشتیبان اقدام ارزنده و پسندیده ای است که امروز شاهد حرکتی در جهت رشد ورزش هرمزگان است.

وی ادامه داد: حضور یک تیم در سطح بالا و حرفه ای مفید است و موافق با خرید امتیاز لیگ یک در فوتبال کشور هستم و باید حمایت از سایر سهمیه های استان در لیگ دسته دوم و سوم غافل نشویم.

احمدی اظهار کرد: طرح ارائه شده توسط مدیرعامل شرکت صنایع پشتیبان استان هرمزگان جامع و کامل است و تمامی مشکلات ورزشی استان مطرح شده و به طور حتم حضور و تاسیس این شرکت می تواند به درمان مشلات ورزش استان ختم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از نشست منتخبین جامعه فوتبال هرمزگان؛ بایدها و نبایدها چیست؟

گزارش ایسنا از نشست منتخبین جامعه فوتبال هرمزگان؛ بایدها و نبایدها چیست؟