مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-07سياسي

به صدا درآمدن زنگ خطر مشروبات الکی در خراسان جنوبی


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به زنگ خطر تولید و مصرف مشروبات الکلی در خراسان جنوبی، گفت: در شورای پیشگیری از وقوع جرم باید کارگروه ویژه ای در این خصوص فعال شود تا با هماهنگی های لازم از جرم زمینه ساز سایر جرایم و آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی در سال 1400، اظهار داشت: راه اندازی مرکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر که مجوز کشوری آن در 30 دی ماه 99 اخذ شده ضروری است و در اسرع وقت باید عملیاتی شود.

وی با تأکید بر مکان یابی کارشناسی شده مرکز درمان معتادان متجاهر، افزود: به منظور تأثیرگذاری علمی و امنیت اجتماعی بهتر است این مرکز در مجتمع زندان و یا مجاورت ندامتگاه مرکزی بیرجند احداث و تجهیز شود.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی در ارتباط با تصمیم گیری و تصمیم سازی جلسات پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیبهای اجتماعی، تصریح کرد: نگرش اعضای شورای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از یک نگاه سازمانی و اداری باید به نگاه علمی و درمانگری ترک اعتیاد سوق پیدا کند.

حمیدی از معتاد به عنوان فردی بیمار یاد کرد و یادآور شد: بیمار جسمی، روحی و روانی قابل درمان است و اگر موفقیت مشهودی در این خصوص وجود ندارد باید در نحوه درمان کمپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صدا درآمدن زنگ خطر مشروبات الکی در خراسان جنوبی

به صدا درآمدن زنگ خطر مشروبات الکی در خراسان جنوبی