مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-07حوادث

«تصادف» عاقبت لایی کشی با پلاک مخدوش!+ عکس


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از تصادف شدید خودروی پژو 206 خبر داد که با مخدوش کردن پلاک اقدام به لایی کشی و سرعت سرسام آور در بزرگراه کرده بود.

- پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از برخورد شدید 206 با پژو در بزرگراه شیخ فضل الله خبر داد.

سرهنگ همه خانی تصریح کرد: در ساعت 00:19 نیمه شب گذشته در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری 206  با سواری پژو ، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 27 پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری 206 پس از آنکه اقدام به دستکاری در ارقام پلاک وسیله نقلیه خود کرده در مسیر غرب به شرق شیخ فضل الله نوری انتهای پل جناح ، شروع به حرکات نمایشی و لایی کشی در این محدوده کرده و با سرعت سرسام آوری حرکت می کرد.

معاون آموزش پلیس راهور پایتخت تصریح کرد:  پس از گذشت دقایقی راننده 206 به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره با یک دستگاه سواری پژو که در همان محدوده در حال تردد بود به شدت برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تصادف» عاقبت لایی کشی با پلاک مخدوش!+ عکس

«تصادف» عاقبت لایی کشی با پلاک مخدوش!+ عکس