مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-07اجتماعي

برنامه جامع ارتقاء سواد جامعه عشایری فارس اجرا می شود


به گفته مدیرکل امور عشایر فارس، برنامه جامع ارتقای سطح سواد، دانش و مهارت در مناطق عشایری استان اجرا و پیاده سازی می شود.

- ایسنا/فارس به گفته مدیرکل امور عشایر فارس، برنامه جامع ارتقای سطح سواد، دانش و مهارت در مناطق عشایری استان اجرا و پیاده سازی می شود.

روح الله بهرامی بیان کرد: یکی از مهمترین شاخصهای توسعه و برخورداری عشایر، شاخص سواد در جامعه عشایری و توسعه سطح کمی و کیفی امکانات و خدمات برای تحصیل دانش آموزان اسن که در این راستا تفاهم نامه ای بین سازمان امور عشایر و سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور منعقد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل عشایر فارس، او افزود: از وظایف پیش بینی شده در این تفاهم نامه بررسی و انجام فرایند اجرایی تفاهم نامه بررسی نیاز سنجی انجام شده مناطق عشایری در نیاز به مدارس جدید و تجهیز مدارس موجود، پیگیری جذب منابع برای اجرای توسط کارگروه ملی طبق برنامه های مصوب و مرتبط، ایجاد و راه اندازی کارگروه های متناظر در سطح استان ها است.

مدیرکل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: کارگروه متناظر استانی به منظور پیگیری و تسهیل امور اجرایی تفاهم نامه با اداره کل امور عشایر فارس، سازمان نوسازی و آموزش و پرورش عشایری و آموزش و پرورش عشایر سیار، راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع ارتقاء سواد جامعه عشایری فارس اجرا می شود

برنامه جامع ارتقاء سواد جامعه عشایری فارس اجرا می شود