مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-07اجتماعي

آموزشگاه های رانندگی و مرکز تعویض پلاک قزلحضار تعطیل شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به موج جدید شیوع کرونا مراکز آموزش رانندگی در استان تعطیل خواهد بود، همچنین مرکز تعویض پلاک قزلحضار تا اطلاع بعدی تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان باهماهنگی های به عمل آمده با ستاد مبارزه با کرونا استان و برابراعلام پلیس راهور ناجا ازروزچهارشنبه 16 تیر ماه سال جاری، مرکز تعویض پلاک استان البرز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی افزود: کلیه کلاس های آموزش آیین نامه و فنی در سطوح مختلف نیز برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا کشور در آموزشگاه های رانندگی تا اطلاع بعدی و فراهم شدن شرایط ایمنی لازم تعطیل است و فقط آزمون های عملی رانندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه ها انجام می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان، با بیان این که هرگونه تغییر در اجرای طرح های ترافیکی و اطلاعیه های مرتبط در این زمینه از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری از مسافرت های غیر ضرروی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزشگاه های رانندگی و مرکز تعویض پلاک قزلحضار تعطیل شد

آموزشگاه های رانندگی و مرکز تعویض پلاک قزلحضار تعطیل شد