مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-07بين الملل

خشکسالی؛ شکارچی بی رحم


خشکسالی حیات وحش ایران را تهدید می کند؛ گرمای بی سابقه هوا در کنار از دست رفتن منابع آبی و پوشش گیاهی می تواند به اندازه یک لشکر شکارچی بی رحم به حیات وحش آسیب بزند.

- خشکسالی حیات وحش ایران را تهدید می کند؛ گرمای بی سابقه هوا در کنار از دست رفتن منابع آبی و پوشش گیاهی می تواند به اندازه یک لشکر شکارچی بی رحم به حیات وحش آسیب بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: دویدن گرازها با پس زمینه آپارتمان های شهر میناب در استان هرمزگان ویدئویی است که این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

در نگاه اول شاید اتفاق مهمی نباشد اما آن طور که محلی ها می گویند این گرازهای تشنه برای پیداکردن آب دست به سفری خطرناک زده اند و شاید کیلومترها از عرصه طبیعی خود دور افتاده اند.

خشکسالی حیات وحش ایران را تهدید می کند؛ گرمای بی سابقه هوا در کنار از دست رفتن منابع آبی و پوشش گیاهی به قول محمدعلی یکتانیک، فعال زیست محیطی، می تواند به اندازه یک لشکر شکارچی بی رحم به حیات وحش آسیب بزند.

شاید بتوان گفت خشکسالی اولین قربانیان خود را از حیات وحش می گیرد؛ طبیعت علیه طبیعت.

وقتی آبی نیست، زمین می سوزد، درختان خشک می شوند و پرندگان و حیوانات از تشنگی و گرسنگی تلف می شوند و کیست که نداند انسان کجای این چرخه ایستاده است، حیوانات در این خشکسالی چه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی؛ شکارچی بی رحم

خشکسالی؛ شکارچی بی رحم