مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-07پزشكي

موافقت نامه «تقویت و توسعه تحقیقات نظام سلامت» امضا شد


موافقت نامه «تقویت و توسعه تحقیقات نظام سلامت» با محوریت و مسئولیت مابین معاونت های «بهداشت» و «تحقیقات و فناوری» وزارت بهداشت به امضاء رسید.

- به نقل از وزارت بهداشت، تفاهم نامه معاونت های بهداشت و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با حضور دکتر علیرضا رییسی و دکتر فرید نجفی معاونان وزارت بهداشت به منظور گسترش همکاری های پژوهشی در نظام سلامت امضا شد.

موضوع این موافقت نامه تقویت و توسعه تحقیقات نظام سلامت با محوریت و مسئولیت مابین معاونت بهداشت و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی، سازمان های دولتی و غیردولتی مرتبط، مردم و سایر ذی نفعان است.

اجرای سیاست های تصمیم گیری آگاه از شواهد در معاونت های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ظرفیت سازی و افزایش کمی و کیفی پژوهش های نظام سلامت در حوزه بهداشت، ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی یا ارتقای سلامت و پیشگیری در حوزه بهداشت از جمله اهداف این موافقتنامه است.

همچنین تقویت همکاری بین بخشی حوزه های بهداشت و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در زمینه پژوهش های نظام سلامت، توسعه مشارکت های مردمی، حمایت طلبی جلب مشارکت خیران برای اهدا و سرمایه گذاری در بخش تحقیقات نظام سلامت و تعیین مراکز تحقیقاتی همکار در برنامه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت نامه «تقویت و توسعه تحقیقات نظام سلامت» امضا شد

موافقت نامه «تقویت و توسعه تحقیقات نظام سلامت» امضا شد