مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-07پزشكي

خون دماغ و علل شایع آن


یک متخصص گوش و حلق و بینی در چهارمحال و بختیاری یکی از علت های خون دماغ در افراد را خشکی مخاط بینی عنوان کرد و گفت: آب و هوای چهارمحال و بختیاری خشک بوده و همین مسئله باعث ایجاد خون دماغ شده، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک متخصص گوش و حلق و بینی در چهارمحال و بختیاری یکی از علت های خون دماغ در افراد را خشکی مخاط بینی عنوان کرد و گفت: آب و هوای چهارمحال و بختیاری خشک بوده و همین مسئله باعث ایجاد خون دماغ شده، همچنین با فرارسیدن فصل تابستان و افزایش دما، شرایط برای خون ریزی از بینی مهیا می شود.

سروش امانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خون دماغ به علت های مختلفی در فرد ایجاد می شود، اظهار کرد: یکی از دلایل آن مربوط به توده های درون بینی و درون حلق بوده و دلیل دیگر آن شامل مشکلات انعقادی خون نظیر تالاسمی و هموفیلی است.

وی یکی دیگر از علت های خون دماغ را خشکی مخاط بینی عنوان و بیان کرد: آب و هوای چهارمحال و بختیاری خشک بوده و همین مسئله باعث تشدید خون دماغ در افراد می شود، همچنین با فرارسیدن فصل تابستان و با افزایش دما شرایط برای خون ریزی در بینی مهیا می شود.

این متخصص گوش و حلق و بینی با بیان اینکه خون دماغ در کودکان و افراد مسن شایع تر است، یادآور شد: در برخی از افراد مسن، بالا بودن فشار خون و تصلب عروق شرایین، عامل خونریزی از بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون دماغ و علل شایع آن

خون دماغ و علل شایع آن