مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-07ورزشي

پیمان فخری: منتظر یک سهمیه جدید برای المپیک 2020 هستیم


معاون کاروان ورزش ایران در بازی های پارالمپیک با تاکید بر اینکه 68 سهمیه این کاروان قطعی است، گفت: حداکثر تا یک هفته دیگر ترکیب کاروان برای اعزام به توکیو نهایی می شود.

- جی پلاس ، پیمان فخری در مورد آخرین وضعیت کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی های المپیک توکیو و شرایط ورزشکاری مانند پریسا جهانکفریان توضیح داد.

مهر نوشت؛ وی با تاکید بر اینکه سهمیه پریسا جهانفکریان برای کاروان ورزش ایران و وزنه برداری کشورمان قطعی شده است، گفت: کسب سهمیه این بانون وزنه بردار که برای نخستین بار در تاریخ ورزش و وزنه برداری کشور رقم خورده باعث خوشحالی است به خصوص که به واسطه این سهمیه بر تعداد رشته های المپیکی در بخش بانوان هم اضافه شد.

معاون کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو با اشاره به شرایط جسمانی این بانوی وزنه بردار المپیکی و جراحی اخیری که به دلیل آسیب دیدگی داشته است، خاطرنشان کرد: همین مسئله ابهاماتی را در مورد او ایجاد کرده که البته قرار است در کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی طرح و بررسی شود.

این کمیسیون امروز با حضور پزشکان و متخصصان مربوطه تشکیل می شود تا شرایط پریسا جهانفکریان را مورد بررسی قرار دهد.

فخری با بیان اینکه خودِ پریسا جهانفکریان هم در این نشست امروز کمیسیون پزشکی حضور دارد، ادامه داد: تشکیل این کمیسیون صرفا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان فخری: منتظر یک سهمیه جدید برای المپیک 2020 هستیم

پیمان فخری: منتظر یک سهمیه جدید برای المپیک 2020 هستیم