مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-07سياسي

اصفهان میزبان نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی


دبیر اولین جشنواره بین المللی صنایع دستی از برگزاری نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی در شهر اصفهان از 10 تا 13 مردادماه امسال خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نصیر ملت در نشست خبری جشنواره بین المللی صنایع دستی با اشاره به اینکه بهبود وضعیت فعلی اصفهان دغدغه سیاست گزاران بوده است چراکه مسیر توسعه این شهر مبتنی بر ظرفیت ها و واقعیت های آن نیست، اظهار کرد: استقرار صنایع سنگین یکی از دلایل وضعیت حاد و ویژه اصفهان است که با بروز مشکلاتی مانند آلودگی آب و خاک و خشکی آب شرایط را برای زندگی سخت کرده است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: آمار مهاجرت طبقه خلاق از اصفهان نگران کننده است و اولین اقدام برای رفع مشکل، اصلاح مسیر توسعه شهر اصفهان به شمار می رود.

وی بیان کرد: ظرفیت های این شهر تاریخی و میراثی می تواند صنعت گردشگری را به عنوان صنعت پیشگام امروز در دنیا فعال کند، در شهر اصفهان با وجود گونه های مختلف گردشگری مسیری پایدار در این حوزه ایجاد نشده و نیازهای شهروندان پاسخ داده نشده است.

ملت افزود: آنچه اصفهان را در دنیا به عنوان شهر ویژه مطرح کرده است فعالیت هنرمندان شاخص است و وجود بناهای تاریخی و فعالیت هنرمندان می طلبد که سیاس گزاران اصفهان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی

اصفهان میزبان نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی