مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 16:552021-07-06اقتصادي

تجمع کارکنان مترو هشتگرد مربوط به مطالبات از مترو تهران بوده است


صبح امروز کارگران خط مترو هشتگرد در اعتراض به عدم دریافت حقوق از فروردین ماه تاکنون، تجمع کردند که مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد علت آن را مطالبات کارکنان از شرکت مترو تهران و حومه عنوان و اعلام کرد شرکت مترو قول مساعد برای پرداخت حقوق این افراد داده است.

- صبح امروز کارگران خط مترو هشتگرد در اعتراض به عدم دریافت حقوق از فروردین ماه تاکنون، تجمع کردند که مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد علت آن را مطالبات کارکنان از شرکت مترو تهران و حومه عنوان و اعلام کرد شرکت مترو قول مساعد برای پرداخت حقوق این افراد داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز، سه شنبه 15 تیرماه 1400 کارگر خط مترو شهر جدید هشتگرد در اعتراض به عدم دریافت حقوق و بیمه خود از فروردین ماه تاکنون، در محوطه ایستگاه شهر جدید هشتگرد تجمع کردند و خواستار پیگیری وضعیت خود شدند.

مسعود حق لطفی در گفت و گو با ایسنا درباره علت تجمع امروز کارکنان مترو هشتگرد اظهار کرد: این تجمع مربوط به مطالبات کارکنان قطار شهری از شرکت مترو تهران بود.

وی افزود: ما در شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قرارداد شش ماهه ای را به منظور ارائه خدمات توسط شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با این شرکت امضا کرده بودیم که 50 درصد تعهدات خود را به صورت نقد و 50 درصد و به صورت تهاتر زمین به آنها پرداخت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع کارکنان مترو هشتگرد مربوط به مطالبات از مترو تهران بوده است

تجمع کارکنان مترو هشتگرد مربوط به مطالبات از مترو تهران بوده است