مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-06اقتصادي

تغییر ساعت کار ادارات استان هرمزگان به منظور کاهش مصرف برق


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تغییر ساعت کار ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها شرکت های بیمه، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی استان هرمزگان به منظور کاهش مصرف برق خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تغییر ساعت کار ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها شرکت های بیمه، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی استان هرمزگان به منظور کاهش مصرف برق خبر داد.

نازنین شیبانی عصر امروز (15 تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا 12 ظهر خواهد بود و روزهای پنجشنبه نیز همچنان تعطیل است.

وی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و رشد بار مصرفی برق به دلیل افزایش استفاده از وسایل سرمایشی که فشاری مضاعف بر تجهیزات شبکه انتقال نیروگاه ها خواهد داشت و به منظور مدیریت انرژی برق در ساعات اوج مصرف، صوبه تغییر ساعت کار ادارات به مرحله اجرا در می آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: ادارات باید بعد از اتمام ساعات کار به طور جدی نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و وسایل برقی غیرضروری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کار ادارات استان هرمزگان به منظور کاهش مصرف برق

تغییر ساعت کار ادارات استان هرمزگان به منظور کاهش مصرف برق