مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-06ورزشي

داورزنی هم ناامید از کسب مدال در المپیک


رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مردم در المپیک تیمی متفاوت را نسبت به جام ملت ها می بینند، گفت: هدف ما در المپیک توکیو این است که به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم و نیم نگاهی هم به سکو داریم.

- جی پلاس ، محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران در حاشیه مجمع هیات والیبال گلستان اظهار کرد: حضور در آوردگاه المپیک نیازمند برترین هاست و با توجه به اینکه تیم اعزامی به المپیک 12 نفره است، در انتخاب افراد دقت لازم به عمل می آید.

افراد برگزیده باید از نظر سلامتی جسمی و ذهنی بهترین باشند.

وی افزود: در مسابقات لیگ ملت ها 18 بازیکن حضور داشتند که از همه آنها در بازی ها استفاده شد و نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شد.

در انتهای این مسابقات آقای الکنو تعداد 17 بازیکن از این تیم و آقای فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

رییس فدراسیون والیبال در خصوص دعوت مجدد از قائمی باوجود خداحافظی او از تیم ملی، گفت: فرهاد قائمی بازیکن اثرگذاری در والیبال است و بنا به دلایل شخصی در پایان لیگ برتر از تیم ملی خداحافظی کرده بود.

بعد از مطرح شد که مصدومیت های او برطرف و شاید بتواند به تیم ملی کمک کند و این فضا فراهم شد که آقای الکنو رسماً درخواست کند او نیز به اردوی تیم ملی دعوت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی هم ناامید از کسب مدال در المپیک

داورزنی هم ناامید از کسب مدال در المپیک