مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-06سياسي

ضرورت بسترسازی برای اشتغال و حرفه آموزی مددجویان حین تحمل حبس


باید با فراهم کردن بسترهای لازم امکان اشتغال برای مددجویان حین تحمل حبس و کسب درآمد، شرایطی فراهم شود تا بتوانند به ادای وظیفه خود در قبال خانواده ها عمل کنند.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، بابک محبوب علیلو در نشست شورای معاونین دادسرای عمومی انقلاب تبریز با موضوع ایجاد هماهنگی و هم افزایی و نزدیک کردن دیدگاه ها برای نیل به اهداف بلند قوه قضاییه در دوره تحولی بیان کرده، اظهار داشت: باید نسبت به هدایت حداکثری مددجویان به فعالیت های اشتغال و حرفه آموزی و مشارکت در برنامه های اصلاحی و تربیتی و آموزشی اهتمام و جدیت همگانی داشته باشیم.

وی افزود: با بهره گیری از خرد جمعی باید برنامه عملیاتی و قابل اجرا و بومی را برای دستیابی به اهداف مزبور تدوین و نقشه را ه و اقدام مشترک بین دادسرا و مجموعه زندان را تهیه و با هم افزایی و همدلی نسبت به اجرای دقیق و عملیاتی کردن مصوبات، اهتمام داشته باشیم.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با تشریح وضعیت خانواده های زندانیان از نظر معیشت و سطح درآمد خاطرنشان کرد: این گروه عموماً از اقشار کم درآمد و درمعرض آسیب هستند در این خصوص باید با فراهم کردن بسترهای لازم برای امکان اشتغال برای مددجویان حین تحمل حبس و کسب درآمد، شرایطی فراهم شود تا بتوانند به ادای وظیفه خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بسترسازی برای اشتغال و حرفه آموزی مددجویان حین تحمل حبس

ضرورت بسترسازی برای اشتغال و حرفه آموزی مددجویان حین تحمل حبس